twobabesisall

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

EMELIE HÄR (;

Av Sandra/Emelie - 19 februari 2011 11:25

Hej!

God morgon på er!   

Nu har jag vart i stallet och de var ass kallt ska jag säga usch de är inte kul, då vill man bara ha sommar!

I kväll ska jag på fest eller middag kan man säga men aja det ska bli roligt och träffa släkten. De va tråkigt att inte Sandra kunde följa med men det kommer nog bli roligt iallfall, men de skulle ha vart roligast om hon skulle ha följt med!   

Nu sitter jag framför tv med datorn i knät haha ja som vanligt alltså!

Snart blir de nog att hoppa in i duschen så jag inte behöver göra det sen, jag orkar inte göra det i sista sekunden som jag gör alltid annars! xD

   

Här är gårdagens out fit!    

PUSS!


E

 

 

 
 
Ingen bild

emma

19 februari 2011 15:18

hej, din blogg är också jätte fin!
Hahah vi är ganska lika när det gäller
hoppa in i duchen i sista minuten! ;)

Take care

Sandra/Emelie

19 februari 2011 23:47

haha okey ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra/Emelie - 18 februari 2011 16:22


Hej Här är de jag köpte!      PUSS!   E    

Av Sandra/Emelie - 18 februari 2011 15:45

Hej Ja nu har jag varit och shoppat lite kläder!   Hitta lite smått och gott ja det blev ganska mkt jag köpte och bara i en affär! Det var ass mkt snyggt i den affären så då ville man va miljoner haha ^^ Det kommer bilder lite senare på det s...

Av Sandra/Emelie - 18 februari 2011 10:17

Hej! Nu är det här mitt andra inlägg i den här bloggen hihi hoppas det kommer gå bra med den här bloggen skulle va roligt!    Ja nu ska jag hoppa in i duschen sen dra de till arboga och handla med mamma, ja vi ska köpa nått till min moster för ho...

Av Sandra/Emelie - 17 februari 2011 20:17


Hejsan! Ja mitt namn är Emelie Eriksson och jag föddes den 6 januari 1997 så jag är 14 år gammal mina intressen är att rida (har en egen häst som ni kanske kommer få se framöver), shopping, kompisar, datorn och blogga ;) Jag bor i en by i örebro ...

♥ Om oss

♥ Fråga oss

0 besvarade frågor

♥ Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

♥ Sök i bloggen

♥ Senaste inläggen

♥ Kategorier

♥ Arkiv

♥ RSS

♥ Besöksstatistik

♥ Översätt bloggen

♥ Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards